Zakres obowiązków Głównej Księgowej:
1) prowadzenie rachunkowości Żłobka w Gminie Krzemieniewo,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4) opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją,
5) prowadzenie spraw pracowniczych, socjalnych i płacowych pracowników Żłobka w Gminie Krzemieniewo,
6) terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,
7) przestrzeganie ustawy o finansach publicznych oraz dyscypliny budżetowej.
8) opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz bieżąca kontrola i nadzór w tym zakresie,
9) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji,
10) nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów jednostki.
11) prowadzenie spraw dotyczących polityki kadrowej Żłobka w Gminie Krzemieniewo, a w szczególności:
- prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych i ewidencji pracowników,
- prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, awansowaniem, nagradzaniem i karaniem oraz nagrodami jubileuszowymi i ekwiwalentami za niewykorzystany urlop wypoczynkowy,
- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie w zakresie medycyny pracy (badania wstępne, okresowe i kontrolne),
- przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- zgłoszenie i wyrejestrowywanie do/z ubezpieczenia społecznego;
- przygotowanie pełnej dokumentacji do ZUS w związku z przejściem pracownika na rentę, emeryturę lub inne świadczenie.
12) prowadzenie akt osobowych kierownika jednostki,
13) przygotowywanie dokumentów w zakresie prac zleconych (umowy cywilno-prawne) zawieranych przez Żłobek w Gminie Krzemieniewo,
14) prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie czasu pracy, a w szczególności: - sporządzanie harmonogramów pracy; - dowodów obecności w pracy (listy obecności), ustalanie zmian i rozliczanie czasu pracy;
15) prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie urlopów osób zatrudnionych,
16) realizowanie zadań i działań wynikających z przepisów bhp. i p.poż.,:
17) terminowe sporządzanie sprawozdań, opracowywanie niezbędnych analiz kadrowych;
18) zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
19) wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Dyrektora Żłobka w Gminie Krzemieniewo